پایان نامه : ارزیابی کیفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنان - 176 صفحه - 1388
دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ
چکیده
امروزه با توجه به اهمیت حیـاتی که صنعت بیمـه در رشد و شکوفـایی اقتـصاد کشورها دارا می باشد ، نیاز به آن اجتـناب ناپذیر است. با این حال شاخـص های توسعه بیمه ای که نشان دهنده رشد و پیشرفت در این صنعت است، مانند سرانه حق بیمه، نسبت حق بیمه به تولیـد ناخالـص داخـلی و. . . در صنـعت بیمـه ایران نه ...
- ۹۴/۰۹/۳۰